Miten hyvin tunnet yrityksesi materiaalinkäsittelykaluston? Mikä on ajoneuvokohtainen kokonaiskustannus? Asiantuntijamme kehittävät mukautettuja ja kustannusoptimoituja kalustokonsepteja laskemalla kunkin ajoneuvokategorian optimaalisen käyttöiän omistamisen kokonaiskustannusten perusteella. Korjauskustannukset, seisonta-aika ja huoltotyöt kasvavat epäsuhtaisesti, kun tietty määrä käyttötunteja on saavutettu. Optimaalinen käyttöikä vaihtelee valmistajittain ja tuotteittain. Esimerkiksi sähkökäyttöinen trukki kuluu eri tavalla kuin dieselkäyttöinen vastapainotrukki.
Aiotko vaihtaa valmistajaa, mutta et halua uusien sopimusten ja pitkäaikaisten neuvotteluiden aiheuttamaa vaivannäköä? Riittää, kun tilaat uudet ajoneuvot – me integroimme ne olemassa oleviin sopimuksiin. Sopimukset tietenkin ovat ja tulevat olemaan täysin yrityksellesi räätälöityjä sekä Euroopassa että muualla maailmassa.
Asiantuntijamme tuntevat materiaalinkäsittelyajoneuvojen merkit, tyypit ja luokat. Kaikilla asiantuntijoilla on useiden vuosien kokemus alalta ja vankka teknologian ja sovellusten tuntemus. Itsenäisinä teknologiaosaajina annamme suosituksia, jotka perustuvat selkeisiin lukuihin, tietoihin ja vertailuanalyyseihin. Näin saavutamme optimaaliset kalustorakenteet ja sopimukset, jotka tuottavat parhaat omistamisen kokonaiskustannukset ja jopa 50 prosentin säästöt.
Jos yritykselläsi on kansainvälistä toimintaa, todennäköisesti tiedät, miten vaativaa kaluston suuren mittakaavan valvonta ja hallinta on toteuttaa kustannustehokkaalla tavalla. Sen vuoksi olemme kehittäneet asiakkaille vahvan kansainvälisen kumppanuuden. Olemme valmiina palvelemaan, olipa asiakkaalla toimintaa Euroopassa, Australiassa, Yhdysvalloissa tai Meksikossa tai erilaisia alueellisia valmistajia tai huoltokumppaneita.
Katamme koko kansainvälisen kaluston yhdellä sopimuksella ja voit halutessasi hoitaa kaikki kustannukset kiinteällä kuukausimaksulla. Ratkaisu on joustava ja läpinäkyvä kaikkien maiden, valmistajien ja kumppaneiden osalta, ja lisäksi se on alueellisten verolakien ja lainsäädäntöjen mukainen. Kaikissa maissa yhdenmukainen materiaalinkäsittelyajoneuvojen hallintaprosessi antaa pitkäaikaisia etuja, alentaa kustannuksia ja vähentää hallinnollista työtä.
Montako ajoneuvoa yrityksellä on? Miltä valmistajilta ajoneuvot ovat? Missä määrin kapasiteettia hyödynnetään? Miten suuret ovat kokonaiskustannukset? Millaiset nostomastot ja akut on asennettu?
Mikä sopimus vanhenee ja milloin? Digitaalinen TESMA®-alusta luo läpinäkyvyyttä yhdistämällä hallinnolliset ja tekniset tiedot. Sen kätevien raportointiominaisuuksien avulla voit tehdä kattavia rakenteellisia ja käyttöön liittyviä analyysejä ja suunnitella investoinnit tarkasti ajoneuvon, sijainnin ja maan perusteella. Sovellus mahdollistaa myös kaikkien kulujen täsmällisen ja syyperusteisen kohdistamisen.
Haluatko parantaa kalustonhallinnan joustavuutta? Meidän avullamme se onnistuu. Voimme esimerkiksi määrittää leasingmaksueräsi perustumaan kapasiteetin käyttöön laskuttamalla käyttötuntien mukaan (maksu ajan mukaan). Jos käyttötuntien määrä laskee, myös kuukausittainen leasingmaksu laskee. Tällä on myönteinen vaikutus kassavirtaan ja voit suhtautua käyttövaihteluihin levollisemmin. Voit myös mukauttaa kaluston koon tarpeiden mukaan, jolloin laitteistoa on myös helppo päivittää varhaisen palautuksen malleilla. Yhdistämme tämän kaiken läpinäkyviksi ja ennustettavissa oleviksi leasingmaksuiksi yhdellä sopimuksella. Sale & leaseback -mallin avulla voit myös integroida olemassa olevat materiaalinkäsittelyajoneuvot sopimukseen.