REGION: FINLAND
FI
23.06.2022

Vastuullisuus yhdistää meitä: CHG-MERIDIAN ja mcare yhteistyöhön

Enterprise Mobility Solution -ratkaisumme kautta tarjoamme asiakkaillemme täydellisiä palvelupaketteja, joissa on älypuhelinten koko elinkaaren kattavat palvelut. Yhteistyökumppanuuden ansiosta voimme kattaa koko kehän laitteiden hankinnan rahoittamisesta niiden kierrättämiseen. mcare tarjoaa CHG-MERIDIANin asiakkaille asiantuntevaa huoltopalvelua heidän laitteilleen - missä ja milloin tahansa.

Meillä on ilo ilmoittaa, että aloitamme kumppanuuden mcaren kanssa. Yhdessä mcaren palveluiden kanssa voimme nyt täydentää asiakkaidemme mobiililaitteisiin liittyvien ensiluokkaisten elinkaaripalveluiden kehää.

Johtavana pohjoismaisena ICT-laitteiden elinkaaripalvelun tarjoajana, joka painottaa vahvasti kestävää kehitystä, mcare on täydellinen kumppani CHG-MERIDIANille. CHG-MERIDIAN ottaa palveluvalikoimaansa kehittäessään huomioon koko teknologian elinkaaren tarjotakseen sertifioituja ja hiilineutraaleja IT-investointeja.

”Olemme jo pitkään mcarella panostaneet vastuullisuuteen kaikessa toiminnassamme, ja ympäristöystävällisyys on aidosti osa palvelutarjontaamme. Tuemme palveluillamme vastuullista teknologian käyttöä, sillä asiakkaamme voivat käyttää laitteitaan tehokkaasti koko niiden elinkaaren ajan. Yhteistyö CHG-MERIDIANin kanssa vastaa täydellisesti arvojamme ja vahvistaa brändilupaustamme: Autamme asiakkaitamme hallitsemaan vastuullisesti ekologista jalanjälkeään samalla, kun he saavat nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Uskomme, että tämä yhteistyö luo myös lisää paikallisia ICT-työpaikkoja Pohjoismaihin kansainvälisiin asiantuntijatiimeihimme”, mcare Services Oy Managing Director Uki Heng sanoo.

Molemmat yritykset ovat ymmärtäneet, että heidän asiakkaidensa työntekijät eivät enää työskentele ainoastaan toimistoissaan. Tulevaisuuden työ on yhä liikkuvampaa. Hybridityö siirtyy nomadisesti toimistolta asiakkaan luo, tehtaalle ja jopa työntekijän kotiin ja kesämökille. Tästä syystä laitteita käytetään eri paikoissa ja lopulta ne hajoavat missä vain, ja ne on silti korjattava nopeasti. Sekä CHG-MERIDIANilla että mcarella on jo käytäntöjä, jotka mahdollistavat tämän kestävällä ja ekologisella tavalla.

Uki Heng, Managing Director mcare Services Ltd.
Marko Tarkiainen, VP Sales CHG-MERIDIAN Sweden & Finland

"Helpommaksi tätä ei saa. CHG-MERIDIANin palvelutarjonta tukee resurssitehokasta kiertotaloutta, ja panostamme kestävään kehitykseen ja elinkaariajatteluun. Nyt voimme tarjota loistavan ratkaisun, jossa asiakkaamme voivat täysin vapaasti valita juuri omiin tarpeisiinsa sopivat mobiililaitteet – ja me hoidamme loput. Yhteistyö mcaren kanssa mahdollistaa vastuullisen laitehuollon asiakkaidemme työntekijöiden ja heidän laitteidensa sijainnista riippumatta. Lisäksi voimme olla varmoja, että kaikkien laitteiden korjaus ja huolto hoidetaan valtuutetusti. Näin autamme asiakkaitamme vähentämään kustannuksia ja tekemään hyvää ympäristölle! Kukaan muu ei tarjoa näin kokonaisvaltaista palvelua, joka pitää sisällään sekä rahoituspalvelut että laitehuollon”, VP Sales CHG-MERIDIAN Suomi & Ruotsi Marko Tarkiainen sanoo.

Enterprise Mobility Solution

CHG-MERIDIAN & vastuullisuus