REGION: FINLAND
FI

7.2.2023 | Helsinki

CHG-MERIDIAN Hansel-sopimustoimittajaksi

CHG-MERIDIAN valittiin julkishallinnon yhteishankintayksikkö Hanselin leasingpalveluiden sopimustoimittajaksi kaudelle 2023–2024.

Valinnan myötä CHG-MERIDIAN toimittaa teknologian elinkaarenhallinta- ja leasingpalveluita lukuisille julkishallinnon toimijoille kautta maan. Puitejärjestely on siihen liittyneiden kuntien, kuntayhtymien, kuntien yritysten, seurakuntien ja hyvinvointialueiden käytettävissä. Sopimuskausi alkaa helmikuussa 2023 ja on voimassa kaksi vuotta. Tämän jälkeen puitejärjestelyä on mahdollista jatkaa enintään kahdella vuodella.

TALOUDELLISUUS JA VASTUULLISUUS KESKIÖSSÄ
- Olemme erittäin tyytyväisiä kilpailutuksen lopputulokseen. Ratkaisumme on kokonaistaloudellisesti kilpailukykyisin, ja meillä myös vastuullisuusasiat otetaan aidosti huomioon, kertoo CHG-MERIDIANin Suomen ja Ruotsin toimitusjohtaja Marko Tarkiainen. – Kiertotalous on koko liiketoimintamme perusta, ja saavutimme yrityksenä hiilineutraaliuden jo vuonna 2021. Pääsemme nyt omalta osaltamme edistämään ja tukemaan koko maan julkishallinnon vastuullisuutta.

KETTERÄÄ PALVELUA JULKISHALLINNOLLE
CHG-MERIDIANin Suomen organisaatiossa työskentelee n. 30 henkeä, ja taustalla vaikuttaa kansainvälisen yrityksen vahva tuki.

– Palvelukokonaisuutemme on laaja, ja kansainvälinen taustaorganisaatio varmistaa sen, että käytössämme on riittävät resurssit ja modernit työkalut. Pystymme siis toimimaan ketterästi ja reagoimaan tarvittaessa erittäin nopeasti muutoksiin. Näin voimme tarjota ensiluokkaisen asiakaskokemuksen tuleville sopimusasiakkaille sekä -kumppaneillemme, Tarkiainen sanoo.

Marko Tarkiainen, VP Sales CHG-MERIDIAN Finland & Sweden

Ota meihin yhteyttä